Loeloe

Loeloe

maandag 21 september 2015

Wij zijn vriendjes!

           Aan de hand van een poppenspel 'Nellie en Cézar maken ruzie op de kermis' brengen we een sociale vaardigheid aan.
We doen elkaar geen pijn, laten we vriendjes zijn! '           









 


We leerden ook een mooi lied van Moffel en Piertje (Koekeloere)
'Als je vriendjes bent '


www.youtube.com/watch?v=Adf1e-f9fks


Jij en ik – uit Koekeloere

REFREIN
als je vriendjes bent
dan kun je alles delen
als je vriendjes bent
dan weet je dat dat moet
als je vriendjes bent
dan kun je samen spelen
als je vriendjes bent
dan maak je het weer goed

Couplet 1
samen fietsen
samen ballen
samen uit het klimrek vallen
jij en ik en ik en jij
samen zijn wij wij

Couplet 2
samen steppen
samen hollen
samen in de zandbak rollen
jij en ik
en ik en jij
samen zijn wij wij

Couplet 3
samen lachen
samen snoepen
samen gekke dingen roepen
jij en ik
en ik en jij
samen zijn wij wij

jij en ik
en ik en jij
samen zijn wij wij…





                  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten